czwartek, 10 kwietnia 2014

One life, one day.

Hej!


Jak wam minął dzień? Bo mi nawet wporządku. Jutro czeka mnie długo oczekiwany dzień z moją najlepszą kumpelą, więc w sumie jedne pozytywne. Ato już od poniedziałku mogę widzieć obydwie BFF na raz, that's good! A zmieniając temat.. Nabiło się nam 58wyświetleń w ciągu dnia.. To chyba dość dobrze, bo ja i Edi stronę odświeżamy raz na jakiś czas, więc nie tylko my tu siedzimy. Pozostawcie po sobie jakąś oznake - komentarz, czy udost. strony.. Z góry dziękujemy.


W sumie jedna rzecz mnie rozśmieszyła.. Wczoraj po długiej nieobecności zawitałam w szkole z moją mamą ((FORMALNOŚCI U NAUCZYCIELKI)), no i wyszło, że się wszystkie przytulałyśmy... A jedna taka dziewczyna krzywo na nas patrzyła, i dziś w ogóle się nie pojawiła.. Great. :D


Reki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz